ŻOŁNIERZE WYKLĘCI to pierwsza (i jak dotąd jedyna) gra karciana poświęcona antykomunistycznemu podziemiu zbrojnemu w latach 1944-1956. Jej premiera odbyła się 11 listopada 2008 roku. Niestety nie udało uniknąć się błędów i już na początku roku 2009 rozpoczęto prace nad zupełnie nową mechaniką gry. Trwały one ponad 2 lata. Dzięki nim gra znacznie się skróciła, uprościła i zdynamizowała, co z kolei mocno wpłynęło na grywalność.

W każdej talii jest 70 kart (pierwotnie było ich 60): 22 karty leśnych (w tym 7 dowódców), 20 kart komunistów (w tym 4 ważniejszych ubeków), 10 kart specjalnych, 8 kart terenu i 10 losowo dobranych kart. Aby zagrać potrzebne są dwie kości sześciościenne (2k6) oraz kilkadziesiąt monet jednogroszowych (lub innego surowca do zaznaczania ran).

Podczas rozgrywki każdy gracz równolegle operuje oddziałami partyzanckimi i siłami komunistycznymi starając się utrzymać kontrolę nad największą liczbą kart terenu, które mają odpowiednią wartość punktową. Wygrywa ten gracz, który zdobędzie większą liczbę punktów.

Grę można zamówić pisząc na adres tma44@o2.pl. Szczegóły zakupu zostały opisane TUTAJ!

UWAGA! Rozkazem dziennym nr 1 z dnia 30 listopada 2011 r. w korespondencji dotyczącej gry zostały wprowadzone następujące kryptonimy:
Organizacja - "Firma"
D-ca Organizacji - "Dyrektor"
D-two Organizacji - "Dyrekcja"
Gra ŻW - "towar"
Talia - "worek"
Karty - "bakalie"
Karty leśnych - "orzechy"
-"- dowódców - "orzechy laskowe"
-"- anonimów - "orzechy włoskie"
Karty komunistów - "rodzynki"
-"- UBeków - "rodzynki kalifornijskie"
-"- anonimów - "rodzynki sułtańskie"
Karty specjalne - "migdały"
-"- leśnych - "zielone migdały"
-"- komunistów - "czerwone migdały"
Karty terenu - "daktyle"